Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Wysokiej zaprasza do składania ofert w postępowaniu, które prowadzone jest na podstawie wewnętrznych zasad wynikających z regulaminu udzielania zamówień publicznych w OSP Wysoka, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych i do których nie znajdują zastosowania przepisy Art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) – zwanej dalej Ustawą Pzp, na zadanie pn.: „Zakup używanego samochodu dla OSP Wysoka”
I. Zamawiający:
OSP Wysoka reprezentowana przez: Tadeusza Tomczyka – Prezesa OSP w Wysokiej 34-240 Jordanów, Wysoka 311, NIP 5521497827, REGON 357184408;
tel. 605763541,
strona internetowa: osp-wysoka.prv.pl,
e-mail.: andrzej.jakala@interia.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Marka/model : Toyota Hilux 2,4D
b) wersja: DLX
c) Rok produkcji : nie wcześniej niż 2022r
d) silnik: nie mniej niż - 2393ccm - 150KM
e) Przebieg : nie więcej niż 15 000km
f) skrzynia biegów manualna 6 biegowa
g) napęd 4x4 z reduktorem i blokadą mostu
h) kolor: Biały
i) ilość miejsc : 5
j) zabudowa typu Hard Top
k) Wyposażenie: klimatyzacja manualna, wspomaganie układu kierowniczego, 4x el. Szyby, centralny zamek, tempomat, radio z systemem android auto, kamera cofania, 5xairbag, kurtynyx2,
• Udzielenie minimum 6 miesięcznej gwarancji obejmującej wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację;
• Pojazd musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne badanie techniczne
• Samochód nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, a w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich
34130000-7 – pojazdy silnikowe do transportu towarów
III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę spełnił niżej określone warunki:
a) musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy wraz z ofertą podpisane oświadczenie wg Załącznika nr 2
IV. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wykluczony Wykonawca, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) tj.:
3. Weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt. IV.2, Zamawiający może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków.
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Do Formularza Ofertowego należy dołączyć wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 – Parametry techniczne pojazdu oferowanego przez Wykonawcę
VI. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie sumy punktów uzyskanych na podstawie następujących trzech kryteriów:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena – waga kryterium 100%= 100 pkt
Cena brutto oferty rozumiana jest jako łączna cena wykonanie zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy placu zabaw wraz ze strefą rekreacyjną na dz. nr ewid. 4/5 w m. Osielec. Maksymalną ilość punktów, jaką można uzyskać to 100 pkt. pozostałe oferty oceniane będą proporcjonalnie do parametrunajkorzystniejszego.
Zasady oceny wg następującego wzoru
C = Cmin / C bad x100
Gdzie:
C min – najniższa cena z rozpatrywanych ofert
C bad – cena oferty badanej
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Sposób porozumiewania się stron postępowania, przygotowanie oferty, miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie złożonych ofert.
1. Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wymagane dokumenty lub oświadczenia składane w prowadzonym postępowaniu, jak również zapytania, sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji tylko: elektronicznie na adres e-mail: andrzej.jakala@interia.pl
3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania jest – Pan Andrzej Jąkała, tel. tel. 605763541, email: andrzej.jakala@interia.pl.
VIII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej adres pocztowy: 34-240 Jordanów, Wysoka 311, lub elektronicznej na adres mejlowy andrzej.jakala@interia.pl
Oferty należy składać do dnia: 03.06.2025r
1. Na ofertę ma się składać formularz ofertowy,
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia i efektywnego wykonania usługi, w tym wszystkie koszty dojazdów.
4. Cena za wykonanie usługi jest ceną ryczałtową i jest nie zmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Cena powinna określać cenę netto, VAT, brutto.
XI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego postępowania, bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty ani ogłoszenia o przetargu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
XIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
XIV. Załączniki do Zapytania ofertowego:
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy_2.doc
Zalacznik_nr_2_projekt_umowy2.doc
Zatwierdził:
Tadeusz Tomczyk
Prezes OSP Wysoka