osp-wysoka

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2025

 

Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Wysokiej zaprasza do składania ofert w postępowaniu, które prowadzone jest na podstawie wewnętrznych zasad wynikających z regulaminu udzielania zamówień publicznych w OSP Wysoka, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych i do których nie znajdują zastosowania przepisy Art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) – zwanej dalej Ustawą Pzp, na zadanie pn.: „Zakup używanego samochodu dla OSP Wysoka”

I. Zamawiający:

OSP Wysoka reprezentowana przez: Tadeusza Tomczyka – Prezesa OSP w Wysokiej  34-240 Jordanów, Wysoka 311, NIP 5521497827, REGON 357184408;

tel. 605763541,

strona internetowa: osp-wysoka.prv.pl,

e-mail.: andrzej.jakala@interia.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu Toyota Hilux 2,4D,

a)      Marka/model : Toyota Hilux 2,4D

b)     wersja: DLX

c)      Rok produkcji : nie wcześniej niż 2022r

d)     silnik: nie mniej niż - 2393ccm - 150KM

e)      Przebieg : nie więcej niż 15 000km

f)      skrzynia biegów manualna 6 biegowa

g)     napęd 4x4 z reduktorem i blokadą mostu

h)     kolor: Biały

i)       ilość miejsc : 5

j)       zabudowa typu Hard Top

k)     Wyposażenie: klimatyzacja manualna, wspomaganie układu kierowniczego, 4x el. Szyby, centralny zamek, tempomat, radio z systemem android auto, kamera cofania, 5xairbag, kurtynyx2,

  1. Oferowany pojazd oraz wyposażenie muszą spełniać wymagania określone w przepisach wykonawczych zgodnych z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251, z późn. zm.)
  2. Dodatkowe wymagania:

• Udzielenie minimum 6 miesięcznej gwarancji obejmującej wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację;

• Pojazd musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne badanie techniczne

• Samochód nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, a w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich

  1. Termin dostawy przedmiotu do 30 dni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
  2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

34130000-7 – pojazdy silnikowe do transportu towarów

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę spełnił niżej określone warunki:

a) musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy wraz z ofertą podpisane oświadczenie wg Załącznika nr 2

IV. Podstawy wykluczenia z postępowania

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wykluczony Wykonawca, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) tj.:

  • wykonawca wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

3. Weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt. IV.2, Zamawiający może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków.

4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

V. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1. Do Formularza Ofertowego należy dołączyć wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 – Parametry techniczne pojazdu oferowanego przez Wykonawcę

VI. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie sumy punktów uzyskanych na podstawie następujących trzech kryteriów:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena – waga kryterium 100%= 100 pkt

Cena brutto oferty rozumiana jest jako łączna cena wykonanie zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy placu zabaw wraz ze strefą rekreacyjną na dz. nr ewid. 4/5 w m. Osielec. Maksymalną ilość punktów, jaką można uzyskać to 100 pkt. pozostałe oferty oceniane będą proporcjonalnie do parametrunajkorzystniejszego.

Zasady oceny wg następującego wzoru

C =   Cmin /  C bad  x100

Gdzie:

C min – najniższa cena z rozpatrywanych ofert

C bad – cena oferty badanej

Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

VII. Sposób porozumiewania się stron postępowania, przygotowanie oferty, miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie złożonych ofert.

1. Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wymagane dokumenty lub oświadczenia składane w prowadzonym postępowaniu, jak również zapytania, sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji tylko: elektronicznie na adres e-mail: andrzej.jakala@interia.pl

3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania jest – Pan Andrzej Jąkała, tel. tel. 605763541, email: andrzej.jakala@interia.pl.

VIII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERTY

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej adres pocztowy: 34-240 Jordanów, Wysoka 311,  lub elektronicznej na adres mejlowy andrzej.jakala@interia.pl

Oferty należy składać do dnia: 03.06.2025r

1. Na ofertę ma się składać formularz ofertowy,

2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.

3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia i efektywnego wykonania usługi, w tym wszystkie koszty dojazdów.

4. Cena za wykonanie usługi jest ceną ryczałtową i jest nie zmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

5. Cena powinna określać cenę netto, VAT, brutto.

XI. Termin związania ofertą:

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego postępowania, bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty ani ogłoszenia o przetargu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

XIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.

XIV. Załączniki do Zapytania ofertowego:

Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy_2.doc 

Zalacznik_nr_2_projekt_umowy2.doc 

Zatwierdził:

Tadeusz Tomczyk

Prezes OSP Wysoka

 

© 2013-2025 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl